Vår praktikant Amanda summerar veckan

Hejsan så var Amanda här och skrev igen.
Idag gör jag min sista praktikdag här på IOGT-NTO:s kansli, jag har alldeles nyss ätit lunch tillsammans med Sofia och Samuel och tänkte nu försöka formulera ihop ett inlägg för att på ett fint sätt summera ihop dessa dagar.

Igår spenderade jag dagen på personalkonferensen på Ersta Konferens, det var en lång men otroligt intressant dag där vi bland annat fick lyssna på Sofia och Samuel som pratade om Kampanjen Tretton14!

Jag tycker verkligen att den här kampanjen har potential och jag personligen tror att det kommer bli grymt, så det ska verkligen bli roligt att se hur det blir när den väl kör i gång!

Men nu sitter jag här på Kansliet min sista dag och funderar på hur veckan har varit, och jag vill på något sätt försöka summera den på ett rimligt sätt.
Det har varit en otroligt rolig vecka och jag är verkligen glad att jag fick ha min praktik här, jag som är väldigt intresserad av allt som har med media/kommunikation att göra har verkligen fått kombinera det bästa av två världar den här veckan. Så jag avslutar den här veckan med betydligt mer glädje och energi än jag hade i början av veckan!

Slutligen vill jag tacka alla på kansliet som gett mig ett så otroligt varmt välkomnande den här veckan. Och självklart ett stort tack till Sofia Karlsson som tog emot mig som praktikant den här veckan, jag är verkligen mer än nöjd!

Men nu är det dags för mig att återvända till min vardag på Wendelsberg!

Ha det så bra!

//Amanda

Om Sofia Karlsson

Kommunikationschef på IOGT-NTO. Twitter @sofiafia
Det här inlägget postades i Alkoholpolitik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

