Missa inte Kurs-Kurshelgen!

Nu i mellandagstider, när man har varit lite ledig och varvat ner från vardagen så började jag fundera kring hur jag skulle vilja starta igång nästa år. Jag och några vänner som också är medlemmar inom rörelsen har en tradition. Vi åker iväg de första fyra dagarna på året och spelar lite spel, lagar mat ihop, och pratar om hur vi kan fortsätta förändra världen.

Och då tänker jag lite, hur börjar du året? Och hur kan vi medlemmar börja året tillsammans? Förutom kickoffer under januari där jag hoppas vi ses, så finns ju den helt fantastiska Kurs-Kurshelgen som arrangeras i februari.  

Alltså, när jag kikar på innehållet under den här helgen så inser jag att min förmåga att vara på två platser samtidigt är väldigt begränsad och måste tränas upp.

Men ärligt- kurspass som kommunikation, global alkoholpolitik, press & media, alkohol i arbetslivet, wordpress och våra hemsidor, hur man finanserar en projektidébara för att nämna några. Det är ju såhär jag vill börja mitt år! Jag vill lära mig massa nya saker samtidigt som jag får träffa fina medlemskollegor från landet. Och det är fullt möjligt.

Helgen den 2-3 februari är inbokad i min kalender. Hur ser det ut i din kalender?

Kolla in alla kurspass och anmäl dig här innan det är försent.

God fortsättning nu och Gott nytt år!

/Samuel Somo

Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

