Hej medlem

Jag hoppas du finner lugnet i julstressen och att du är nöjd med hur ditt år har formats. Kanske är det här första året du betalade din medlemsavgift till IOGT-NTO,  kanske ditt tjugonde. Oavsett vilket har du under 2012 bidragit till att IOGT-NTO varit en aktiv och växande folkrörelse som ständigt påverkar vårt samhälle till det bättre.

Du har kanske deltagit på din första aktivitet i en förening eller inom ditt distrikt? Varit på ditt första årsmöte? Arrangerat din första aktivitet? Värvat din första medlem? Eller bara funderat över hur du vill engagera dig nästa år?

Jag vill skicka en hälsning till dig som medlem. Jag vill gärna att du kommer till en av våra kickoffer nästa år som genomförs i alla distrikt. Jag och mina två kollegor Robert och Winnie kommer besöka alla distrikt och rivstarta året tillsammans med dig. Vi kommer prata om hur vi arbetar med vår utåtriktade kampanj, om vår värvning och om dina möjligheter för engagemang. Jag vill träffa dig och utbyta tankar och idéer, skratta och inspirera och självklart fika! Och du, ta gärna med dig någon du tror skulle kunna vara intresserad utav IOGT-NTO. Skadar ju aldrig att ställa frågan :-)

Här hittar du information om våra kickoffer 2013. Leta upp den som passar just dig bäst och anmäl dig så fort som möjligt.

Till slut vill jag önska dig en riktigt trevlig helg, en god vit jul och ett helt magiskt gott nytt medlemsår!

/Samuel Somo

Det här inlägget postades i Allmänt, Kampanj och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

