Dina tips tack!

Hej medlem!

Jag skulle mer än gärna vilja ha lite tips från dig. Med vad tänker du för tips då Samuel? Jo, jag vill ha tips på olika sätt hur DU som medlem kan engagera dig inom IOGT-NTO. Och nu pratar vi högt och lågt, vi pratar aktiviteter och saker som tar allt från 1min till flera veckor. Lite exempel kan vara att dela ett blogginlägg som vår ordförande skrivit, dela en artikel från accent, planera ett årsmöte, värva medlemmar, arrangera en after work, starta en förening ja. Viktigt är att aktivitet ska utgå från basen ”jag som enskild medlem”. Listan kan göras väldigt lång, och nu vill jag gärna ha din hjälp.

Vi gör så att fram till den 16 december vill jag ha in så mycket tips som möjligt. Mail och SMSbomba mig, fyll mitt twitterflöde, ring mig. Skicka också med ditt namn så jag kan uppmärksamma alla tipsgivare lite senare =)

Twitter: @somosam
Mail: samuel.somo(snabel-a)iogt.se
Mobil: 0733-72 62 21

Tipsa på!
/Samuel Somo

Det här inlägget postades i Kampanj och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

