Betald medlemsavgift

Förra veckan fick jag mitt brev med hälsning från vår förbundsordförande och lite om den verksamhet vi bedriver samt inbetalningskort för min medlemsavgift för 2013. Det är alltid lika roligt att betala den och därmed bekräfta att detta är en organisation som jag gillar och vill tillhöra. I år är det dock lite nytt. Ett alternativ är numera att betala sin medlemsavgift via autogiro – vilket jag personligen tycker är väldigt smidigt!

Bilden är från när jag knallade ner till Medlemsservice och lämnade in mitt godkännande för autogiro. När jag ändå gjorde det passade jag på att godkänna ett litet ekonomiskt bidrag varje månad till ett särskilt ändamål, men det är ju frivilligt.

Så glöm inte att betala medlemsavgiften – oavsett om det är via en vanlig talong eller via autogiro!

/Erik Wagner – ansvarig för strategisk utveckling och medlem sedan 12 års ålder

Om Erik Wagner

Jag anser att världens räddas genom föredragningslistor och inte affärsplaner. Ansvarig för strategisk utv på IOGT-NTO.
Det här inlägget postades i Vardagsbetraktelser. Bokmärk permalänken.

Kommentera

