Uppdrag: Hitta en byrå!

Måndagsmorgon, luften ligger tung över Stockholm. Folk trängs på tunnelbanan på väg till sina vardagssysslor. Urstigning centralen, folk faller in på led in i strömmen som tar en till utgången. Där traskar jag fram i mina tankar.
Jag har ett uppdrag, jag och mina kollegor vi ska hitta en byrå!
Inför vårt externa kampanjarbete nästa år kommer vi ta hjälp utav en kommunikation/PR-byrå. Vi har valt att träffa ett bra gäng byråer för att sedan välja ut fem stycken som får chansen att på ett djupare plan presentera just varför de ska få arbeta med IOGT-NTO. Idag är vi på träff två av fem.

Något annat som är storslaget idag, och som kommer synas mer senare är att vi idag lanseras tre nya webbshops! Glöm inte att kika in.

Jag bjuder på lite bilder från första träffen.


IOGT-NTO:s kommunikationschef  Sofia in action!


IOGT-NTO:s ansvarige för strategisk utveckling Erik gillar att vifta med händerna.

Ha en fin dag nu alla, och glöm inte att kolla in vår hashtagg #tretton14 om ni vill följa vårt förarbete via twitter.

/Samuel Somo
Twitter: @somosam

Det här inlägget postades i Kampanj och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

