Projektledaren presenterar

Ja, vad är det jag presenterar? Några av er känner väl till att en kampanj ska genomföras inom IOGT-NTO under 2013 och halva 2014. Kampanjen är ett resultat av kongressens beslut om att uppnå ett av våra strategiska beslut, IOGT-NTO är välkänt. 

Men vem är den där projektledaren då?
Mitt namn känner säkerligen många redan till, Samuel Somo. En inbiten Jönköpingsbo med rörelsen närmast hjärtat som fått lämna Jönköping för en stund. Tidigare yrkesliv som fältkonsulent för UNF  samt konsulent för NBV . Och nu projektledare på IOGT-NTO. Kom i kontakt med rörelsen första gången via Junis i femte klass. Blev för gammal för Junis och blev lockad med gratis fika och trevlig gemenskap i UNF. Självklart nappade jag och nu, tio år senare sitter jag här. Tio år senare och jag vill fortfarande bidra till rörelsen  ännu mer.

Jag måste nog ändå dela med mig av lite kring kampanjen (kan inte riktigt hålla mig). Kampanjen är en våra största kampanjer på nästan 10 år. Stort krut kommer att läggas under kommande år och mycket ska hända. Något jag ser framemot extremt mycket är att den här kampanjen, den är inget som bara ska genomföras från förbundshåll. Kampanjen ska ägas av medlemmarna, föreningarna, distrikten ja vi alla helt enkelt. Vi gemensamt kommer genomföra något utöver det vanliga. När kampanjen är genomförd, ja då är vi inte bara mer kända ute i landet. Vi kommer vara starkare & ännu större!

Vill ni följa vårt förarbete med kampanjen finns vi här via bloggen, men även via twitter. Hashtagen ni ska följa på twitter är #tretton14.

Om ni vill komma i kontakt med mig finns en rad olika alternativ.

Mail: samuel.somo(snabel-a)iogt.se
Twitter: @somosam
Mobil: 0733-72 62 61

Ta väl hand om er nu så hörs vi snart igen!

/ Samuel Somo

 

Det här inlägget postades i Kampanj och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

