Anna invigningstalar just nu

image

Förbundsordförande Anna Carlstedt invigningstalar just nu till ombuden på IOGT-NTO:s kongress i Åre och ropar upp alla ombudsfördamlingar till musik av Bruce Springsteen.

Kongressen är nu äntligen igång.

Det här inlägget postades i Kongress. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Anna invigningstalar just nu

  1. Barbro Björkman skriver:

    Jag tittade in på IOGT.se på onsdagsmorgonen för att kolla om det fanns några rapporter från kongressen men fann till min förtjusning att jag själv kunde se invigningstalet live. Fantastiskt.
    Har sedan följd kongressen på webben men missat t ex efter pauser att komma in på webben i samband med att kongressen återupptar förhandlingarna. Har varit svårt att komma in efter en paus i livesändningningarna. I dag efter lunch fann jag att jag plötsligt tyckte jag hade hört det som sades förut och upptäckte att jag hamnat i en repris av tidigare sändningen och inte kom med i förhandlingarna efter lunch. Upptäckte det precis så att jag hann höra min motion nr 28 tas upp i förhandlingen.
    Hoppas det kommer fungera också att jag kan se reprisen av dagens förhandlingar efter lunch eftersom jag missade dem genom att hamna i en repris i stället för livesändningen efter lunch.
    Med hälsning Barbro Björkman

Kommentera

